Monday, March 7, 2011

要「有十萬個like俾班插班生睇」!

呢排學校o黎佐好多插班生,有D成日搞搞震,好鬼煩。之前學校話小六畢業會送玩具俾所有同學,我依家先小三,咁咪有排等?啱啱學校又話依家就可以送玩具俾由小一開始o係度讀既同學仔。好野!咦,o個幾個成日搞搞震既插班生o係度嘈話點解佢地無份喎…Yeah!等我o地係門口掛條banner寫住「插班生冇得扲玩具,這是原校生獨有的福利,要有十萬個like俾班插班生睇。」先!

如果你係一個乖既插班生,你會有乜野感覺?

其實大家身邊沒有新移民朋友嗎?我觀察是,新移民朋友對這件事沒有特別大的不滿,反而是港人自我感覺良好,實在好難過。

噢,你沒有自我感覺良好嗎?對,我應該說「有些」港人……當我們將一個群體標籤,很容易會覺得他們個個也是一樣的(stereotype)。你喜歡被人叫港女宅男港孩80後等等嗎?若你是新移民,勤力工作,本來說mpf有六千元,突然沒有了,有點失望,不過亦明白自己的確沒有3粒星,豈料回家上網還要見到句咁腰心腰肺既「要有十萬個like俾班新移民睇」,你會有何感覺?希望某些香港人可以將心比己吧。

No comments:

Post a Comment