Sunday, August 19, 2012

《麥兜.噹噹伴我心》-由最靚既豬腩肉到一塊扣肉……



《麥兜.噹噹伴我心》,笑中有淚,有幾個感動位,真係睇到眼濕濕,後來,喊佐。
都喺嗰句,謝立文既故事係俾成年既香港人睇既。除佐用佐好多舊歌(雪中情、人在旅途灑淚時、熱情的沙漠等),仲有好多內容小朋友應該唔明(恒指、蛇宴、要返大陸做野、好多樓、好貴),佢地會當係一部普通卡通片睇,大人睇有尐位都幾腰心腰肺。楊學德既核突畫功(唔係踩佢架,佢自己咁講架)同麥兜有好特殊既化學作用,我記得麥家碧講過畫人畫實景係佢既弱項,阿德既人物核突麻甩樣樣衰衰,但係又係冬日鴨鴨秋天蟬蟬既校友,或許,每個小朋友成長後都會有點麻甩…… 
仲有好多感想,不過唔寫住啦,再寫就有劇透…… 

(--以上係我係facebook既短評,邦兄叫我寫多D,寫就寫啦……)

《麥兜.噹噹伴我心》係麥兜第四部電影。第一部《麥兜故事》,就係麥兜既故事;第二部《麥兜.波羅油王子》,就係麥炳(麥兜爸爸)既故事;第三部,《麥兜響噹噹》,應該係麥太既故事,但為佐進軍大陸,加佐好多近合大陸觀眾口味既野,有D不倫不類,是令我有點失望的一部。當然,身為謝立文既忠實fans,稔都無稔就入場睇《麥兜.噹噹伴我心》啦。

呢個係預告,未睇既可以睇下
 
第四部是校長的故事。套戲一開波,就將「便便」同「感動」連埋一齊,係一個好特別既比喻,但係又好貼切,套戲仲有好多地道廣東話爛gag。

(場內加映:開場講完「便便」就有片頭roller,一名小朋友大聲道:「乜咁快就做完架!」)

以下真係劇透,稔住睇既話,唔好睇住……

春田花花幼稚園,係大角咀一間普通過普通既幼稚園。故事一開頭,有人去幼稚園收數。校長一人身兼多職搵錢俾幼稚園。其中一份兼職喺名校「實肉框框幼稚園」校友籌款晚會做侍應,見到佢地班校友個個都係成功人仕,籌到好多錢,校長稔住「今次掂啦」,又搞個籌款晚會,之但係,校長既學生個個都係現實社會撈得唔係好掂,有個好似Maria既仲坐監唱「無自由,失自由」。結果籌得幾百蚊,雖然係咁,班校友都各自用自己既方法去表示支持校長(有人好似求佐道符!?)。最尾,成班校友仲一齊唱返首歌。

呢首歌,竟然感動到想黎呃票既蛇宴黨區議員吳曾昭順,原來佢都曾經鐘意過唱歌。於是就提議校長帶班細佬去做SHOW。春田花花合唱團,就係咁,為佐「江湖救急」成立。傻更更校長,想搵金牌經理人PK,但係最後要現實咁北上搵膠牌經理人大M。

膠牌經理人(鄭中基聲演)幫春田花花合唱團接佐好多job,唱佐好多歌。後來,唱佐首宣傳交通安全既廣告歌 《 車車車車 》 ,紅佐。


點知膠牌經理人拖數唔俾錢,Miss Chan見到校長傻更更唔識追數,嬲到走佐,剩低校長單打獨鬥,最後仲暈佐。

呢個時候,華仔要搵小朋友合唱團試音,miss chan出返黎幫手,班小朋友唱「我願似一塊扣肉,扣住你梅菜扣住你手;我是你一塊扣肉,你是我梅菜扣住你手。」華仔感動到便便。麥兜由最靚既豬腩肉變成一塊扣肉,少少搞笑,多多感動。(我相信呢首歌會成為結婚最受歡近既歌曲!) 最後春田花花合唱團同華仔巡迴演出。

 
稔住今次掂啦,點知,搞完幾場大龍鳯,又係得返一個桔,膠牌經理人炒燶股著草走路,校長都係無錢交租幼稚園要搞「結業」典禮。 幾分鐘裏面,由感動變絶望,仲發現膠牌經理人留低佐啲蘇州屎--春田花花合唱團要去澳門表演。正路就唔鬼去啦,話晒校長都係苦主之一。不過傻更更既校長覺得應承佐人就要去,同班小朋友趕啊趕,一趕到去就即刻要表演。 一班小朋友淨係知呢次係最後一次演出,佢地盡力表演自己成名之作 《 車車車車 》 ,呢首歌係宣傳交通安全,成首都係「車車車車車你個老豆」。

校長miss chan只有滴汗的份兒。原來,呢個係一個葬禮。呢首歌,點都唔應該係葬禮唱啦……

估唔到,呢度係成套戲最感動既位……我喊佐。想知發生乜事,都係入場睇啦。

結局都係現實,係無奈既,不過又唔係絶望咁囉,學麥兜話齋,「係咁架啦,依個世界」。(呢句「係咁架啦,依個世界」出自小朋友既口,好笑得嚟其實好hurt!)結尾的歌 《 風吹雞蛋殼 》(唔係財散人安樂) ,好好聽,加埋大個佬麥兜既總結,好感人,內容唔太記得,但係俾首歌「撩下撩下」,我又喊佐。

追尋夢想既人,都係要有啲傻更更堅持,有「唔得咪返順德」既覺悟。我稔,就係有呢尐傻更更既人,我哋既世界先唔會咁死實實。楊學德既畫,代表殘酷既現實;麥家碧既畫,代表純真既情懷。佢地撞埋一齊,真係好啱謝立文既故事,學麥兜講返句:「正啊!」

另一樣「正啊!」,係戲入面有好多搞笑得黎又好好聽既音樂,估唔到pancakes既《中文歌》可以咁夾。最尾講到我哋無論開心唔開心既時候,都會有唔同既音樂陪住我哋。其實呢,麥兜波籮油王子既《 咁咁咁》係其中一首成日陪住我既歌,依家再多一首《風吹雞蛋殼》。真係好鐘意《風吹雞蛋殼》呢首歌,希望快啲出soundtrack啦!

題外話,套戲既字幕應該係用返普通話版本。因為好多笑話都係本地笑話,普通話版本改佐唔少,所以經常都出現講既野同字幕唔一樣,搞到我睇既時候好似睇緊雙聲道咁。呢套野好多笑話應該係香港人先明,你會見到尹光朱咪咪八両金係入面唱廟街口水歌,再講多次,「正啊!」。

呢篇blog,專登用廣東話寫,襯返麥兜。

最後,聽返首開場歌Beautiful dreamer:
 

同完場既《風吹雞蛋殼》日文原版《遠い日の歌》:



add on Aug 21:《風吹雞蛋殼》歌詞 (from https://www.facebook.com/mcdullmovie)

1. 日已散海角
風吹雞蛋殼
但在我心中照
還是昨日的曙光

月已掛肩膊
天蒼蒼星落索
在我心中唱
還是昨日少年歌

2. 日已退房角
困響房『嗷』頭殼
但在我心中照
還是昨日一線光

暴雨猛風撲
當雞蛋『堪』牆角
在我心中唱
還是昨日少年歌

3. 別了理想國
風吹雞蛋殼
但在我心中唱
還是昨日的輓歌

剩了個空殼
散蛋炒蛋角
但伴我到終結
還是昨日少年歌

(呢外,Canon in D真係一首百搭既歌……)

2 comments:

  1. 原來OCE君同我一樣,比套電影"撩下撩下"撩喊咗!
    http://bittermelon2009.blogspot.hk/2012/08/blog-post_5382.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bittermelon君, just noted that you are an auditor! Well, I was a CISA and CISSP in a big 4 accounting firm, those were the days... No wonder you forgot how to play flute. Hope you can find time and re-master it later! :)

      Delete